Garantija

Garantija

1. Garantijas nosacījumi

1.1. Garantijas termiņš uz izstrādājumu, kas ir pārdodami internetveikalā www. bizhuterija.lv (SIA “Flowers4You “, 43603082644) sastādā 2 (divi) gadi no pirkšanas brīža.

1.2. Ja tiek konstatēts ražošanas brāķis, garantijas remonts ir bezmaksas.

1.3. Garantijas remonts tiek veikts 2-4 nedēļu laikā (atkarībā no sarežģītības pakāpes).

1.4. Ja izstrādājumu nebūs iespējams salabot, tas tiks apmainīts pret līdzvērtīgu, vai arī Jums tiks atgriezta nauda. Mēs paturam tiesības patstāvīgi izvērtēt remonta veikšanas, izstrādājuma nomaiņas vai naudas atgriešanas iespējamību.

1.5. Lūdzu, ņemiet vērā, ka garantija ir spēkā tikai tad, ja ir ievēroti izstrādājumu lietošanas un kopšanas noteikumi.

1.6. Gadījumā, ja Jūs saņemāt atteikumu garantijas remontā, Jums ir tiesības veikt ekspertīzi, lai konstatētu atbilstību garantijas remonta nosacījumiem – ražošanas brāķis vai nepareizas lietošanas rezultāts.

1.7. Lūdzam ievērot, ka bezmaksas garantijas remonts nebūs spēkā, ja: 1) izstrādājuma defekti radušies nevērīgas izturēšanās vai nepareizas lietošanas rezultātā; 2) defekti radušies nepareizas tīrīšanas un/vai uzglabāšanas dēļ; 3) tiks konstatēts, ka izstrādājumiem esat mēģinājuši patstāvīgi veikt remontu bez mūsu ziņas.

2. Bižutērijas lietošanas un kopšanas noteikumi

2.1. BIŽUTERIJU OBLIGĀTI JĀNOŅEM:

2.1.1. Veicot mājsaimniecības darbus;

2.1.2. Lietojot sārmainus, kā arī dažādo ķīmisko vielu saturošus mazgāšanas līdzekļus;

2.1.3. Lietojot jebkurus krēmus, ziedes, šampūnus un citus kosmētiskos līdzekļus;

2.1.4. Mazgājot rokas, ejot dušā (jo metāls, iekļūstot ūdenim, var pazaudēt savu pirmatnējo ārējo izskatu);

2.1.5. Apmeklējot ārstnieciskās vannas, salāriju, saunu, pirti;

2.1.6. Pirms gulētiešanas un sauļošanās;

2.1.7. Apmeklējot sporta nodarbības.

2.2. TĀPAT NEIESAKĀM:

2.2.1. Ļaut saskarties bižutērijai ar adītu apģērbu un citiem rotājumiem;

2.2.2. Nēsāt vairākus gredzenus uz viena pirksta (lai izvairītos no skrāpējumiem);

2.2.3. Ļaut saskarties ar cietām apģērba detaļām vai aksesuāriem – pogām, āķīšiem, sprādzēm, rokas pulksteņiem utt;

2.2.4. Pieļaujt triecienus vai saskari ar asiem, raupjiem, cietiem sadzīves priekšmetiem (galds, durvis, sienas, rokturi u.tml.).

2.3. NEDRĪKST:

2.3.1. Tīrīt bižutēriju ar zobu pastu vai smiltīm;

2.3.2. Pieļaut smaržu un matu lakas tiešu nokļūšanu uz izstrādājuma (īpaši uz pērlēm);

2.3.3. Pakļaut izstrādājumus temperatūras svārstībām (pirtī, saunā, solārijā, pēc saules peldēm – aukstā ūdenī baseinā, u.t.t.), kā arī saskarei ar ūdeni. Sakarā ar to, kristāli zaudē spīdumu;

2.3.4. Izmantot bižutēriju mērķiem, kādiem tā nav paredzēta .

2.4. KĀ ARĪ:

2.4.1. Ar laiku kristāli un metāla virsma -gaismas ietekmē maina savu krāsu, tādēļ bižuteriju vajag glabāt īpašās kārbiņās un sausā vietā. Vēlams, katru izstrādājumu glabāt atsevišķi, īpaši tas attiecas uz bižutēriju ar iestiprinātiem elementiem.

2.4.2. Ja esat iegādājies nepareiza izmēra gredzenu, nemēģiniet pašu spēkiem pielāgot izmēru, jo deformācijas rezultātā var izkrist kristāli un Jūs zaudēsiet garantiju. Sazinieties ar mums, lai nomainītu uz atbilstoša izmēra izstrādājumu.

2.4.3. Arī lūdzam ievērot, ka pērkot kulonu, tam komplektā nāk klāt ķēdīte. Šī ķēdīte ir demonstratīva un garantijas nosacījumi uz viņu neizplatās.

Mājas apstākļos: bižutēriju drīkst tīrīt ar zamšādas vai flaneļa lupatiņu.

SIA „Flowers4You” nenes atbildību par remontdarbiem, gravējumiem, izmēra maiņām u.c., ko veikuši citu veikalu vai darbnīcu meistari.      SIA „Flowers4You” neatbild par nepareizi koptiem (kas ir minēts 2.punktā) izstrādājumiem.                                      

Garantija Juvelierizstrādājumiem

Preces atgriešana un apmaiņa 14 dienu laikā

Atbilstoši Distances līguma nosacījumiem, klientam ir tiesības 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas atgriezt to atpakaļ pārdevējam.

Preces atpakaļ nogādāšanas izmaksas sedz klients.

Nepieciešams aizpildīt preces atgriešanas formu.

Izstrādājums atgriežams bez bojājumiem, bez redzamām lietošanas pazīmēm, ar nenoņemtu birku.

Gadījumā, ja visi preces atgriešanas nosacījumi izpildīti, mēs atgriežam naudu 7 dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas.

Izstrādājumu tāpat iespējams apmainīt pret jebkuru citu preci ar piemaksu vai bez.

24 mēnešu garantijas periods

Mēs veicam rūpīgu visu izstrādājumu pārbaudi, lai nodrošinātu 100% kvalitāti. Tāpat sadarbojamies ar ražotājiem ar ilgstošu darbības pieredzi un lielisku reputāciju.

Visi mūsu izstrādājumi pirms pārdošanas iziet obligātu pārbaudi Latvijas Valsts probes uzraudzības inspekcijā, ko apliecina preču zīme uz izstrādājumiem (metāla probes 585, 925 utt.).

Visiem izstrādājumiem ar dārgakmeņiem (briljantiem, smaragdiem, rubīniem, safīriem) ir sertifikāts ar dārgakmeņa/-u nosaukumu no Latvijas Valsts probes uzraudzības inspekcijas.

Atbilstoši likumdošanai gadījumos, kad klients ir pārliecināts par izstrādājuma pareizu izmantošanu, kopšanu un uzglabāšanu, kā arī nav pieļāvis izstrādājuma mehāniskus bojājumus mēs pieņemam izskatīšanai iesniegumus par garantijas remontu atbilstoši nosacījumiem likumā Par patērētāju tiesību aizsardzību.

Izstrādājumi, kuriem nepieciešams remonts ražošanas, pēc klienta viedokļa, brāķa dēļ, nosūtāmi mums. Tāpat pievienojams čeks par sūtīšanas izdevumiem un mēs šos izdevumus kompensēsim, bet tikai gadījumā, ja izstrādājumam tiks konstatēts tieši ražošanas brāķis.

Pēc atbilstošas ekspertīzes rūpnieciska brāķa konstatēšanas gadījumā mēs veiksim bezmaksas izstrādājuma remontu. Gadījumā, kad remonts nav iespējams, tiek veikta līdzvērtīga preces apmaiņa, preces apmaiņa ar piemaksu, vai naudas atgriešana. Gadījumā, kad pie naudas atgriešanas no izstrādājuma iegādes brīža pagājuši vairāk nekā 6 mēneši, atgriežamā summa tiek samazināta proporcionāli pagājušo mēnešu skaitam.

Gadījumā, kad netiek konstatēts ražošanas brāķis, garantijas remonts netiek veikts. Gadījumā, kad klients nepiekrīt remonta atteikumam, klients ir tiesīgs patstāvīgi pasūtīt neatkarīgu ekspertīzi (skatīt sīkāk http://www.ptac.gov.lv/lv/content/strida-risinasanas-process).

Jebkurā gadījumā mēs cenšamies rast kompromisu. Esam uz kvalitatīvu apkalpošanu orientēts uzņēmums, un mūsu interesēs ir klienta apmierinātība. Lūdzam ar mums sazinātiem, un kopā atrisināsim jebkuru problēmu